Jókívánságok

2013. május 19., vasárnap

Lali - Ti nem csak a diákot látjátok bennünk...


Mindig is vonzott a tánc, de valahogy nem volt elég bátorságom az első lépést megtenni.

Majd megismertem közületek valakit, aki már akkor elkötelezett híve volt a kubai zenének és lelkes tagja a Cubanismonak. Hála neki, meglett a kellő motiváció és belecsöppentem ebbe a csodás világba. Közétek. És nem csak a világ változott meg általatok körülöttem, vele én is.

A kezdeti nehézségeknél mindig jókor jött a jóleső buzdítás Krisztitől, Petitől. Ti nem csak a diákot látjátok bennünk, hanem az embert, a barátot a diák mögött.

Ennek köszönhetően immáron egy éve büszkén vallom és hirdetem, hogy én is a Cubanismo család tagja vagyok! Remélem, így marad ez még sok-sok éven át. Tanulhatunk tőletek, és átbulizhatunk együtt sok éjszakát.

Jobb dolog nem is történhetett volna velem. Hálásan köszönöm nektek, hogy vagytok nekünk!

Hogy mit jelent nekem a Cubanismo? Az élet szebbik arcát, a föld napos oldalát.

A munkátokhoz a továbbiakban kívánok sok erőt, kitartást, sikereket. Velünk!
Isten éltessen Cubanismo <3

Lali


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése