Jókívánságok

2013. április 16., kedd

Zsévi - Sírni tudnék a gyönyörűségtől...


A Salsa Cubanismo nekem...

  • ...szabadságot jelent, meg napsütést és boldog mosolyt az arcokon
  • ...az Edinát jelenti
  • ...meg Ivánt
  • ...Kapcsos Tomit, még ha nem is jár már közénk
  • ...a kis Vepperi Annát a gyermeki fiatalságával, a közös Puerto bulik emlékével és ahogy fiút táncol
  • ...az Angi mosolyát
  • ...Szabó Kata kedvességét
  • ...Annácska biztató szavait amikor hullámvölgyben voltam
  • ...Fehér Petivel az első képünket a Szecskában
  • ...az Ancsa "tyúkanyóságát"
  • ...Gergő segítő beszólásait a ruedában... "szombréróbóóól" vagy "szetentábóóól"
  • ...a Marcival táncolásokat...vicces látvány a legkisebb a legnagyobbal, de nekem kedves
  • ...a sokat jelentő beszélgetéseket a Virág Vikivel
  • ...Viktort
  • ...Tibi köszönését
  • ...Árpi egyéniségét
  • ...és megannyi kedves ember emlékét még!

Sokat köszönhetek Nektek, akik ha Son-t táncoltok sírni tudnék a gyönyörűségtől,
Nektek, akikre nagyon büszke vagyok már harmadik éve, hogy a tanáraim vagytok.

Hálás vagyok a sorsnak, hogy 2010.októberében elvezetett hozzátok.

Krisztike és Peti! Örökre beírtátok a neveteket a szívembe ♥♥ Köszönöm!
                   

Zsévi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése