Jókívánságok

2013. április 16., kedd

Orsi - Nélkületek nem éltem volna túl...


Elérkezett megint egy évforduló. Gondoltam, írok én is pár sort, bár már nem vagyok oszlopos tagja a csapatnak...

Mit jelent nekem a Cubanismo? Mit adott nekem, inkább ez a lényeg!

Életem talán legrosszabb, legnehezebb korszakában csöppentem e kedves társaság közé. Történt velem egy olyan dolog, amit nélkületek nem éltem volna túl vagy legalábbis nehezen... Az az önfeledt hangulat, az a végtelen öröm, energia amit Krisztike sugároz, arra vezetett rá, hogy igenis szép az élet! Sok embert ismertem meg általatok!


Azt gondolom, a Cubanismo a jó emberek csoportja, akik számíthatnak egymásra, lelket öntenek a másikba, ha kell. A tánc önmagában egy örömforrás. Ha ezt még fűszerezzük ezzel a társasággal! Mit mondhatnék!

Petike olyan pasi....ha lehetne minden lánynak ilyet kívánnék! :)
Annyi kedvesség, figyelmesség van benne! Elhittem magamról, hogy jó nő vagyok... Igaz,nem sok buliba jutottam el - a munkám miatt- de soha nem kellett csalódnom sem a hangulat, sem a társaság miatt.

Minden óra után feltöltődve indultam haza, pedig még egy óra vonatozás várt rám... De egy percig se bántam, SOHA!

Sajnálom,hogy mostanság nincs lehetőségem köztetek lenni! De ha jövök, mindig örömmel fogadtok és ez nagyon jó érzés!

Olyan mintha valamiképp a családom lennétek:)

Kívánok még sok-sok új tagot, további sikereket nektek! Mert ez a világ egyik legjobb dolga szerintem -más embereket bevezetni ebbe a csodálatos, izgalmas világba.

Megismertetni a táncban rejlő szépséget, átadni ezt a tudást, ezáltal jobbá tenni a mindennapokat!

Táncoljatok sokat!Remélem még találkozunk!!!!

Puszi nektek és Feliz cumpleanos!

 Schubert Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése