Jókívánságok

2013. április 16., kedd

Kata - Hálás vagyok a sorsnak, hogy hozzátok irányított...

Kedves Kriszti és Peti!

Hihetetlen, de már két tél is elmúlt azóta, hogy először merészkedtem kezdő salsa órátokra. Milyen gyorsan telik az idő... Bennem már tinédzser korom óta élt a vágy, hogy kipróbáljam magam valamelyik vérpezsdítő latin tánc terén, mindig is vonzott ez a kultúrkör. 

Barátnőmmel, Dórival, több éve terveztük, hogy együtt tesszük meg ezt a lépést, de sajnos első alkalommal (egy másik tánciskolában) rossz élménnyel gazdagodtunk, így 2-3 évre jegeltük ezt a dolgot. 

Ellenben 2011 őszén ismét felkerekedtünk és a néhány napos keresgélés után az interneten Rátok bukkantunk. Azonnal megtetszettetek így izgatottan vártuk az első alkalmat, vajon mit tartogat számunkra. Nem kellett csalódnunk, szuper volt az első óra (akárcsak a többi) és én éreztem, hogy végre olyan hobbiba kezdtem bele, ami életem végéig el fog kísérni és örömmel fog eltölteni. 

Hálás vagyok a sorsnak, hogy hozzátok irányított. Professzionális és a kubai stílust szem előtt tartó oktatásotokat nagyon nagyra tartom. Kriszti Nálad szebben táncoló hölgyet még nem láttam (és ezt nem nyalizásból írom, tényleg ez a véleményem). Nagyon szeretem nézni amikor táncoltok! 

Általatok barátokra és szerelemre is leltem, emellett egészségesebb és fittebb vagyok (pl. javult a tartásom és tudok háton aludni, ami azelőtt nem ment...). Köszönöm Nektek! 


Az a bizonyos első alkalom óta számos fantasztikus órát, tábort és közös bulit tudhatunk a hátunk mögött és én büszke vagyok arra, hogy Cubanismo-s vagyok


Nagyon boldog Cubanismo-s születésnapot kívánok nektek és sok sikert és kitartást a továbbiakban!

Sok puszi Nektek:

Szabó Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése